Vet att folk inte läser såna här inlägg.


Det här har växt i mig.Åh, så länge nu.Regnmoln brukade jaga mig Och nu jagar jag morgonen
längs avenyer.
Du var full och jag var full I aprilsolen.
Du är den sortens pojke jag gillar För du är tom och jag är tom.
Och jag sa:Egentligen är du inte kär i mig Och egentligen är det okej med mig,
För jag blir aldrig kär i nån Sånt där är slöseri med tid...
Men då slösar vi bort våra liv,jag tänker alltid på dig i april.
Ge mig en kyss innan du går att bygga en dröm på En kyss innan du går
En kyss att bygga en dröm på.



Jag var ingen.Du var aprilhimlen Som jag minns den...
och som jag minns dig...

//YUNA♥


Nathalie    •     •   http://www.h0minem.blogspot.com

Wow! Du är verkligen jätteduktig på att skriva och formulera dig. Om du hade/har Göran i svenska så är han nog väldigt stolt. :)



Texten påminner mig om en låt du kanske skulle kunna gilla: Bright Eyes - Lover I don´t have to love.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype