Ny blogg! whop whop

Haaalllooooj!
hahaha nädå, så galna är vi inte! Bara lite.
Jaja mitt namn är Gamm Phakaikan Burom injonglan. Hahahaha men Gamm räcker.. ;)
En glad person. Alltid leende på läpparna , gillar att skratta och är högljud. hehehe
Som Hanna panna har sagt så bor vi i Vällingby meeen jag har bara bott här i snart 5 år! Innan dess bodde jag i det härliga landet THAILAND! hihi så jag är en sk. IMPORT. hahahahaha Ni får gärna rätta till min svenska om ni orkar!
Jag lärde känna de här två galningari skolan. Tanz går i min klass och Hanna i min parallellklass. Men jag blev bra kompisar med Tanz i slutet av sjuan och med Hänna på sommarlovet före nian.
Just nu är jag tyvärr lite sjuk men jag börjar blir bättre. Men ska försöka bomba bloggen så mycket som jag orkar!
Ps. Snygg design Hanna! :D
Ha det bäst!♥
~Gamm

en sak till, jag ÄLSKAR att äta! hehe
brun och fin jag var. saknar sommaren!
Vill inte skämmas men som ni ser själva så är vi ju ganska farliga.. dessutom har vi ganska många bröder.
just say'in...











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype