Strawberry Swing

Heyeyey Kidos!
Hanna den mäktige här.
Har inget roligare för mig så jag tänkte slänga in ett inlägg så att ni kunde ha något annat roligt att läsa om!
Jag kanske ska berätta om mig själv, ni vet ju trots allt typ kanske ingenting om mig om ni inte har läst min förra blogg som jag antagligen inte kommer att lägga ner lika mycket tid på.

Jag heter Hanna och bor i förortarnas förort, Vällingby.
Här i Vällingby gör jag antagligen ingenting förutom att vara med vänner, lyssna på musik och njuter av livet typ 98%. Under de andra 2% har jag mens och hatar mitt liv fullständigt. Även om Tanzila och Gamm försöker göra det lite roligare, kan jag ha tendensen att komma på olika planer i huvudet om hur jag ska mörda dem när dem sover.
HEHE

Jag typ hat/älskar skolan eftersom den åtminstone gör så att jag gör någonting under vardagarna och jag får träffa min vänner utan att behöva bestämma något haha.
Vi i vårat gäng suger verkligen på att komma på något som vi kan göra på helgerna så vi sitter mest hemma och degar framför en film eller nåt.

Senare i april, då jag har fyllt år kommer bloggen att fyllas med schyssta bilder från min nya kamera som jag ska få. Nu för det mesta komma alla mina bilder från weheartit.com haha, men ha tålamod och vänta!

Nu ska jag plugga till mitt fysikprov och äta lite pyttipanna med min syster...

xoxo












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype