shoo katt

tja lördag!
Drogar låten Crew love med Conor Maynard till 100%! aaah kan bara inte sluta lyssna!!! Det står att jag har 48 minuter kvar på spotify! ohmygod.. 0 minuter betyder då att mitt liv är över! :(

Sorry för dålig uppdatering igår! Var ute hela dagen och hade inte lust att skriva när jag kom hem. Men bilderna från igår kommer upp strax!

Idag har jag varit i stan med familjen och några bekanta. Härlig väder! Hoppas på lika bra eller ännu bättre på måndag! Har kollat lite kläder, ätit glass och thaibuffé.. godaste!
Ska fixa lite bilder nu.. vi hörs!♥
~Gamm

gårdagens snygging ;)











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype