Ordets makt och vanmakt.

Lite kvällstankar bara.
Vad är ord?Bara bokstäver hit och dit.
Ord verkar inte betyda något speciellt nu för tiden verkar det som.Folk använder ord på fel sätt,menar dem inte.
Eller använder vi bara ord när vi vill få över tankar till andra människor?
Ord är allt och ingenting.
Det här är min blogg och jag är "hon med orden",men det är inget speciellt,för alla har ord.
Precis som ditt ansikte kan gardinerna,bordet,soffan och tillomed taket bli vackra med ord.
Jag tar inte ord för givet,det beror på vem orden kommer ifrån.
Pratade med en vän igår,allt han sa satt bara där perfekt sträckte sig från munnen till mina armar som bytt hud med en gås(gåshud).Han kunde säga en enkel mening som "Det bara är så det går nog aldrig att ändra på"
Orden fick en mening när han sa så.Det jag menar är om någon annan hade sagt så kanske jag inte ens skulle brytt mig.Det beror liksom påvemsom säger/skriver orden.
Jag har också lärt mig att inte alltid lita på ord.

Som min kung fu mästare brukar säga:Det är bättre att hålla tyst och bli misstänkt för att va en idiot än att öppna munnen och undanröja varje tvivel.
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype