Now and then I think of all the times you screwed me over

Äntligen tillbaka i the homecity!

Har typ ingenting i skallen som jag måste informera er om direkt.

Fast jo!
Imorgon fyller min bästaste och finaste granne Maya år! Har inte riktigt kommit på vad det skall bli för presse till henne men något fint skall fyndas i alla fulla fall på onsdag då jag och Tanz ska fixa och trixa lite, hihi! :D

Jag måste få avslöja en grej... Jag fes nyss och därför kommer min kudde att lukta fjärt hela kvällen. Någon som vill joina?

Nähepp.........

Aja ska kolla på någon lam serie och vara med mig själv!

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype