LEVER I GÅRDAGENS LYCKA.


Gårdagen var grym.Dansade och typ halvsov för det mesta men skönt var det att umgås med alla vänner!
Vaknade av ett dunkande huvud och en törstig hals.Har legat i sängen halva dagen
snart, ska nog gå ut.

Mor ringde och sa att vi ska till Mallorca den tredje maj,kommer tillbaka den tionde maj.Kommer missa            en del i skolan men det är skönt att äntligen säga att jag inte bryr mig.

Har roliga planer för valborg också!Vi ska se majbrasan i Rålis med mina vänner,längtar.
Har fortfarande lite ont i huvudet,undra om jag slog i mig någonstans igår:/

Nu ska jag hoppa in i duschen och ta mig ut ur huset!

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype