HOME SWEET HOME

tjooooooo!
Borta bra men hemma bäst som sagt! Kryssningen var trevligt! I'll be back om några år med kompisar och festar loss! moahahahaha
Syrran vann 250 kr på spelautomaterna medan jag bara förlorar på! hahaha otur i både spel och kärlek gäller det för mig! buuuhuuu!
Annars har jag köpt maaaasssor med choklad och godis! hehehehe tjocktjock! jag har nästan ätit ihjäl mig också. haha!
Fick även med mig tidiga födelsedagspresenter! 500:- på H&M och Body butter från The body shop! Glad & Nöjd!
Nu ska jag ladda ner några bilder som jag har tagit från båten så CYA SOON!♥
~Gamm
told yaa.. i loooove chocolate♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype