Hej LOV

Tjoo alla glada!
Vill önskar Hanna och Tanz en trevlig resa! Själv ska jag också åka på kryssning med familjen imorn. Det kommer bli trevlig! umgås och äta påskmat!
Jag är svensk eller kristen men jag firar alla de där svenska och kristna högtiderna, nivet.. julen, påsken, midsommar och kanske annan som jag inte kommer på just nu. hehe och ni kanske vet varför?
Joo, på julen får man ju julklappar och äta julmat. På påsken får man påskägg som innehåller massor av godis och äta påskmat. Midsommar är det varmt och skönt och man umgås och har roligt med folk man inte känner runt midsommarstången och dansar små grodorna! hahahaha
Ska leta efter en film jag kan se nu. Vi hörs!♥
~Gamm


jag, syrran och mamma. Midsommar 2011











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype