fyra små bullar finns nu i min mage, är inte mätt.

Heyeyeyey Kidos.

Jag har liksom redan skrivit allt jag ska göra här i Falun så det finns typ inte så mycket att säga mer än att jag åker hem imorgon. Det har ni väl ändå redan klurat ut typ 10 gånger eftersom det är söndag idag och måndag imorgon.
NÄR jag åker hem har jag ingen aning om... än. ;)

Har ingen aning om vad som händer nästa vecka, blir väl mest chill med kompisar osv.
Vi får se hur spontana vi är, kanske blir lite brygghäng och grillning, vem vet? ;)

Sitter och lyssnar på sommarlåtar och drömmer mig bort.

Ska länka några sköna sommarlåtar så att ni får samma feeling som jag har just nu!!

xoxo
Hanna














Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype