♥,


Dom är uppe på taken,alla är högt över staden.
Sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort
Och jag vågade aldrig hålla din hand.Vi är inte såna som i slutet får varann

Och alla bara pratar,"är det sant" och "jag har hört om dig"
Jag kommer aldrig tillbaka hit igen.Neonskyltar på gatorna sänder ljus till mig och skatorna.
Alla dansar, och jag tänker
är du också själv?
Var är du ikväll..

Vem kysste Elin bakom ryggen på Marie?
Var det den store poeten som hon var förälskad i?
Fanns det en plats i hennes värld för två?
Snälla skicka ett vykort för jag undrar så.

Lura mig
nej,nej
vad folk än säger.

-HH-Nu kan du få mig så lätt.

//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype