Chillin wid mai aipadd, it iss naijs

Tjabba snyggingar!

Chillar i soffan, släpper några småfisar och har det bara allmänt bra, hoho. ;D

Som rubriken lyder sitter jag med den nyinköpta iPaden och det är grymt najs!

Har aldrig riktigt rört en haha så känner mig lite cool. ;)

I alla fulla fall var det grymt kul hemma hos Tanz ikväll. Vi satt och sjöng medan vi tryckte i oss varm korv och sedan dansade vi så att köket osade av vårt svett, hahaha! :D

Nu har jag ont i min nacke och är lite trött sådär. Imorgon blir det nog bio med pappa, satsar på Battleship. Den verkar grym och kompisar säger också att den är det sååååå ;)

Nu ska jag göra något...

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype