But that was when I ruled the world

Är hungrig. Efter sällskap och mat. Visst har sällskap av min fina pappa men haha vad jag menar är ett annat sällskap. Ett speciellt sällskap, av någon som vill dela med sig av sitt sällskap med mig.

Jag vill prata om hela världen men någon, titta in i någons ögon och känna att denna någon är hela min värld också. Denna någon ska vara speciell, så speciell att de tankar som jag känner ska vara detsamma mot mig.


Idag blir det att dra iväg till Sorunda och leka bonde. Ska träffa pappas flickväns syster och hennes flickvän + deras lilla nyfödda dotter! Åh ska bli kul och spännande, hihi! Alexis heter hon om jag kommer ihåg rätt, hon är jättesöt. I alla fall på alla kort jag har sett henne på, haha. :D

Köpte färgpatroner igår till skrivaren så jag sitter och skriver ut snygga bilder osv. Avundsjuk på typ alla bilder.

xoxo
Hanna












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype