7 DAYS LEFT

zuuup broes?!
hahaha my gosh.. Tanzilla the gozilla är vaken?! klockan är över åtta! hahaha come on, inte så ofta det händer! ;)
Jag har precis kollat på en film med min kära syster. En typisk tjejfilm. Men den var faktiskt bra. Sydney White heter den. Rekomenderar!
Har inte gjort något speciellt alls idag. Chillat framför tv:n nästan hela dan. Ätit och ätit. hahaha
Imorn ska vi få gäster och de stannar till torsdag så jag är inte hel säker på att jag kommer kunna uppdatera som vanligt men jag ska försöka.
och jag fyller år om 7 dagar!!! MEEEN det betyder också att skolan börjar om 7 dagar..FUCK
ska kolla på Gossip Girl nu..bara ett till av snitt sen ska jag nog sleepa. hihi bye!♥
~Gamm


weeeeell.. snygga brudar!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype