asifjjfsailjksmsla

Hej friendos är tillbaka en liten snabbing.
 
Sitter just nu hemma eftersom att jag har håltimme tills 14.24, love it.
Är nämligen hundvakt denna vecka så det är därför jag är hemma, annars skulle jag stannat kvar i skolan.
 
Har satt på min film-lista och ska snart fortsätta skriva på min psykologiuppsats som jag förhoppningsvis blir klar med idag eller imorgon. Inlämningen är imorgon men har lite tid på mig att skriva då jag börjar relativt sent hehå.
 
Jag är lite smått stressad just nu eftersom att jag antagligen inte kommer kunna ta det lugnt över huvud taget på sportlovet då både jobb och en massa plugg till gymnasiearbetet väntar. Är trött på tanken av att vi har en massa kvar att skriva och ingen gör någonting just nu. Alva och Keno åkte till Egypten igår hahahah så jag får ta tag i den del nu när jag skrivit klart min pyskologiuppsats..
 
Hade helt glömt bort att det var slemmeldag igår men min mamma var så söt att hon köpte en till mig hihi. När ens föräldrar köper gottigott till en utan att man frågat då blir man glaaaadis.
 
Hoppas att ni har en fortsatt bra vecka så slänger jag in ett nytt inlägg så snart som möjligt!
 
puuss
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

slemmeeeeeldaaaag










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype