Snodde lista från Becca

Senaste:
 
Låt du hörde: Love + War - Kwabs. Lyssnar på nya releaser som vanligt på Spotiy och den är grymt skön!
 
Film du såg: Harry Potter och halvblodsprinsen. Såg dock inte klart den för jag var alldeles slut och höll nästan på att somna i soffan så jag tror att vi stängde av den när den inte ens var slut.
Mat du åt: Sjukt nog tror jag faktiskt inte att jag åt någon middag igår, utan tryckte i mig några äckliga chips som ger en eftersmak av smör vilket jag hatar, men var så fruktansvärt sugen på chips haha. Den senaste "maten" jag åt var nog på jobbet igår då jag snodde lite kyckling och potatissallad med en himmelskt god saffransaioli, såååå goooottttttttttt.
 
Kram: Måste nog varit Becc igår när vi sa hejdå när vi tog olika tåg i Stadshagen.
 
Puss: Haha hångel var under första kvällen i Barca på Opium, var så full att jag hade hår i munnen och inte gjort något åt det typ. Inte najs någonstans. Puss var Philip. :''''))))))
 
Känslan: Hunger och irritation då Sofia ville att jag skulle föra över pengar till hennes konto men jag hittade inte min dosa och kunde inte använda mig av mitt kära bankID så var tvungen att väcka mamma hahaha. Hon blev inte så glad heller...
 
Bråk: Måste väl varit med Sofia eller mamma, jag kommer inte på något nu haha...
 
Resa: Barcaaaaaa <33333
 
Glädje: Jag vet inte är väl på helt ok humör idag men blev glad för Vilmers skull för att han blev anställd på ett jobb som han var på intervju hos. :D 
 
Längtan: Någon att krama och pussa på och lukta i nacken på haha. Men även ett riktigt jobb (som jag självklart måste söka till lol så det är bara att röra på påkarna). 
 
Dröm: Drömde säkert något nu innan jag vaknade men har inget som helst minne av den nu längre... Kommer ihåg en men den är inte värd att skriva här haha. Måste glömma den ;)
 
Personen du träffade: Becc igår :)
 
Person du pratade i telefon med: Sofia Wallberg står det i samtalslistan
 
Personen du fick sms av: Sofia haha, jag har inga kompisar egentligen. Hänger bara med min lillasyster 
 
Gången du var utomhusIgår när jag var ute med Lovsen.
 
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Typ när vi firade att jag hade gått ut nian och Sofia sexan haha. Vilket var för kanske tre år sedan... 


Antingen-eller:


Storstad eller landet:
 Kan aldrig riktigt bestämma mig men kommer alltid att vara kär i storstadslivet när jag är hemma i Sverige. Det är på något sätt en trygg känsla och det händer alltid saker. Samtidigt har jag nu med tiden börjat uppskatta att dra iväg för att för en gångs skull andas lite frisk luft och kunna höra sig själv men det är något som jag bara klarar av att göra i max en vecka haha! Jag vill gärna göra saker hela tiden så att det inte blir för mycket barr och kottar under fötterna. Däremot när jag är utomlands ÄLSKAR jag att vara på landet, det är så fruktansvärt fint att bila genom vissa länder; exempelvis Storbritannien, Frankrike och Italien. Gooosh. 


Hamburgare eller pizza: Hamburgare yes plz med pommes och grillkrydda hahaha. 


Kött eller fisk: Kött hela dan' varje da'


Hund eller katt: Hund!!! trots att jag också har två katter men är så fruktansvärt allergisk mot dem och tycker att de kan vara ganska tråkiga ibland. 


Aftonbladet eller Expressen: Aftobladet och varför vet jag inte.


McDonalds eller MAX: MAX! Bästa Green and Garlic och originalmål med hamburgsdressing<33333 är jättehungrig nu så en sådan skulle inte sitta helt fel nu haha!


Vin eller Öl: Vin haha...


Charter- eller skidsemester: Jag har ju kanske åkt skidor fyra gånger vilket jag är lite ledsen över för det har alltid varit skitkul men har inte varit någon master så har alltid gjort illa mig som fan men hur som helst så kan jag inte åka skidor längre om jag inte tränar upp mitt knäs muskler kanske tre månader innan och ah... Solsemester är väl min grej :)) 


Sverige eller Utlandet: Utlandet till mestadels. Men tycker om Sverige ändå. <3


Sport eller nyheter: Nyheter!


Hockey eller fotboll: Fotboll!


Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Mörkhåriga killar oftast, men ljushåriga är fina också hihi


Sommar eller vinter: Sommar jag trur.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype