Sugen på en lista

Säg något som du är stolt över men som du aldrig får tillfälle att skryta om: 
Oj hahaha ingen aning, kanske att jag fortfarande är helt okej smal trots att jag i princip aldrig tränar. Jag borde vara en sjuhelsikes tjockis vid det här laget för har inte tränat regelbundet (i mer än ett år) på kanske 5 år haha! Och så tycker jag inte att mina fötter är fula heller, får man ens skryta om sådant det känns bara konstigt???

Vilka är dina ofta använda emojis?
Allt för ofta är det den där vanliga skrattemojin men jag har gått och blivit lite kompis med den där med tungan utsträckt åt sidan samtidigt som den typ ler. Jag trur ni fättärdä. Bara för att den är så frukstansvärt stel men funkar ändå ahahaha. Man kan använda den i många sammanhang!

Vad gjorde du igår? 
Igår vaknade jag upp hemma hos mams halvt bakis halvt jättesjuk och somnade om by accident till cirkus klockan tre och då tvingade jag mig hem till paps för att hämta lite grejer och packa min väska i hopp om att mamma skulle skjutsa mig idag, vilket inte hände tyvärr men ah. Sedan blev det filmmys med mams, vi tittade på Hunger Games: Catching Fire som mamma inte sett och det var lugnt för mig för tycker om den och bölar alltid så det är funkis bror.

En bild som symboliserar denna dag:

 ironi♥

Vad åt du till frukost idag? 
Tryckte i mig vaniljyoghurt med jordgubbar i, var inte hungrig. 

Vilket är ditt lyckonummer? 
Har, för er som inte vet, otur i spel så det spelar ingen roll vad jag försöker komma på nåt bra nummer.

Hur såg du ut som artonåring?

Perhaps en-två månader innan jag fyllde 19. Orkar inte leta och har inga äldre bilder på denna dator. Buhu. Ska föra över alla gamla från paps dator snarast!

Vilket är ditt senaste köp? 
Det hade kunnat vara en fralla på cafét men den snodde jag hihi så det är två cider från myskvällen i torsdags med killarna och becc.

Är du allergisk mot något? 
Under de senaste åren har det blivit så.. Katter, stark parfymdoft, pollen, gräs, damm osvosv som fuckar upp min hals och mina ögon. Fan lajf haaaah. 

Vilken tid på morgonen vaknar du? 
Dunno, om jag jobbar är det oklart. Om jag inte jobbar är det oklart. ;)))))

Ett ord som du aldrig lyckas stava rätt: 
Återkommer med denna...












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype