verklighet

 
 
skulle lätt kunna säga att det inte händer något, att livet står stilla och att det är tråkigt. 
men jag gör saker men det är saker som jag inte riktigt låter stanna i huvudet som jag gjort förut.
det är inte saker som jag kan sitta i efterhand och få och skön känsla av i magen när jag tänker på det. en liten pirrig känsla. fan vad jag älskade att få den känslan. jag kan få den nu också men det är något jag måste skaka av mig för jag måste hela tiden inse att det är minnen och inte något jag kan göra igen, med samma person.
 
hur som helst har jag faktiskt gjort lite grejs nu de senaste dagarna. i måndags drog jag till banken och hämtade ut min skatteåtebäring och var glad som tusan för jag var inte längre pank. yes plz heja heja.
på tisdagen drog jag vid två-tiden till tandläkaren och gick därifrån med en helt uppriven och blodig mun. tandhygenisten hade bestämt sig för att vara lite hårdare än vanligt. :))
efter att ha vilat upp mig hemma och tittat på tusen avsnitt av downton abbey, som är min nya favoritserie, drog jag in till stan och träffade boysen och käkade lite(mycket) på falafelkungen och sedan styrde vi oss mot hirschen för att försöka supa skallarna av oss men jag tror att vi blev lite omotiverade när en kille vid bordet bredvid oss spydde över hela bordet och klockan var sisådar tio på kvällen. tyckte egentligen bara att det var synd om servitören som var tvungen att torka bort allt hahha..</3 skönt att få prata av sig lite och bli intryckt med en massa positivt snack så jag gick hem med en skön känsla i alla fall.
igår mötte jag tanz i vällingby och gick till arbetsförmedlingen vilket var lite spännande och givande för min del, förhoppningsvid för tanz också haha. men fick en hel del att tänka på och en massa jobb som jag kan söka till osv så får se vad som händer framöver!
idag var det "äntligen" dags för lite jobb och jag jobbade ensam så fick lite stress men det är alltid skönt för då har man huvudet fullt och man slipper tänka så mycket på annat. becca svängde förbi runt fyra-tiden och sedan tog vi en prommis till stadshagen efter att jag slutat.
 
imorgon är jag ledig och sedan blir det jobbjobbjobb i helgen. imorgon ska jag hem till becc och säga hejdå för hon drar till frankrike på söndag :(( ska bli mys att träffa alla iaf!
 
aja, hoppas att gamm börjar blogga snart och inte bara ber oss att blogga hahaha.. skitunge.
 
pusss
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype