vi var och vi hade

Vad är oddsen att jag ska se honom igen precis där jag såg honom för inte så längesen, för första gången efter allt haha, ???
Nej ja juste han har fått jobb precis där du bor. Tack... :)
 
Med hjärtat uppe i halsgropen måste jag gå nästan så långsamt som jag kan för att inte vara tvungen att gå rakt in i hans rygg. Patetiskt. Smsar Gamm som om jag vore full. Möt mig, nej möt mig inte, gå ut bara och möt mig utanför cafét. Fitta vad fan ska jag göra?
Alltså hahahahahah, jag hoppas bara att han känner sig mer patetisk för jag var åtminstone snyggt klädd och nysminkad så såg inte ut som en sopsäck med bajs i.
 
Tog alltså en "kortare" fika med Gamm för att berätta om allt som hänt och allt som händer i huvudet och vi fick lite mer att snacka om efter det som inträffade några minuter innan.
Skönt att få lätta lite extra på hjärtat och få reda på andra saker som fick en att lägga på ett geniunt leende igen.
   De två senaste dagarna tror jag att jag hamnade i någon slags dipp. Jobbade igår på dagen och var och hämtade alla mina grejer hemma hos pappa. Åkte kommunalt hem så var helt slut efter att ha burit en tung väska plus påse. Livet som packåsna <333
Hade kunnat dra in till stan och kanske träffat kompisar men var helt slut så försökte gå och sova vid tio-tiden men låg med mobilen i handen till tolv nästan då det började blixtra och åska så jag gick och satte mig i soffan med första parkett över vattnet och början på Stockholm stad. Häftigt att få se! För er som också vill se, 50kr/timmen.  :)
 
Vi får se vad veckan vill ge mig men ska förhoppningsvis på bio imorgon med Gamm, Tanz och fler. Skräckis står högst på listan... :s
 
Måste söka jobb också. Fuck :)
 
puss
 
 
 
 
 
    
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype