-

Tar dagarna som dem kommer nu känns det som.
Två dagar som jag fick veta, fem dagar sen det hände.
"Ta vara på livet"
 
Försöker göra mig redo för allt plugg jag måste ta tag i. Det är skönt att veta att man måste göra saker så att tankarna återgår till något annat.
Har två prov nästa vecka. Fyller år på torsdag. Åker till Paris med tjejerna på söndag. 
Livet är egentligen som vanligt utanför den lilla bubblan jag befinner mig i just nu. Det är en sorgbubbla som snart kommer spräckas men just nu känns det tjock och fyller vardagen men en taskig känsla.
 
Senare i eftermiddag ska jag hem till Becca och mysa med gänget. Det är bra att vi har varandra. Vet inte om jag skulle klarat av detta utan dem. Banden har vuxit starkare på något sätt och jag hatar att det är på grund av detta men det är så skönt att veta att dem finns.
 
Hoppas att ni alla får en trevlig helg.
 
puss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype