Fall,

 
Samtidigt som löven utanför mitt fönster skiftar färg byts också filtarna ut mot tjocka täcken och man slutar ha balkongdörren på glänt. Sommarkläderna läggs i en annan garderob. Det är höst påriktigt och jag är typ lite taggad ändå. På Haloween och allt mys! Snygga höstkläder, hemmakvällar med kompisar. Stockholm i mörker då tusentals ljus lyser upp staden osv. Jag blir dock alltid mycket tröttare när mörkret och kylan kommer, allt som känns jobbigt känns då tyngre och jobbigare. Det är väl något jag måste jobba på. Jag förstår egentligen inte varför jag är så himla olycklig ibland. Jag förstår inte varför jag ibland har hjärtat i halsgropen och ett självförtroende som sviker. Jag menar jag har världens bästa pojkvän, världens bästa familj och vänner. Ändå känns det som att det alltid är något som fattas, något man inte kan sätta ord på. Snacka om att vara bortskämd. 
 
Hur som helst hoppas jag på att hösten 2014 levererar mer än bara depp och kyla!
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype