Bra helg

Långhelg. Den har varit bättre än vad jag hade tänkt mig! Trodde jag skulle dega i soffan hela helgen och ha ångest över skolan men nejnej har inte ens tänkt på plugg och skolan någon gång, förutom nu då haha!
 
Helgen började ju redan på torsdagskvällen. Slutade tidigare från skolan så jag handlade lite ingredienser till världens godaste cheesecake och den blev så god så att jag grät hahaha ren lycka!
 
I fredags myste jag med mor och idol i början av kvällen sedan tvingade jag min lata rumpa till Joel för lite kortspel och mer mys med grabbarna. Kom hem vid två men pigg as fuck så jag började kolla på en ny thaiserie och fastnade. Somnade nästan vid sju. hehe
 
Vaknade tidigt lördagmorgon för att tvätta kläder. Åt och kollade på ännu mer serie och efter det tog jag en lång nap. Vaknade upp pigg och glad, fixade mig och drog till Max. Trodde vi skulle chilla där hela kvällen men vi drog till en fest långtlångt borta men det var så värt det. Om jag fattar det rätt så är det någon studentförening som har arrangerat festen så det var massa universitetstudenter där, kände mig så cool hahaha! Jag hade i alla fall så kul! Tyckte vi ägde dansgolvet. Kom hem vid fyra. Åt och kollade ännu mer serie. Somnade nästan vid sex. hehe
 
Vaknade tidigt igen för att fixa mig för att träffa tjejerna. Åh vilken superdupermysig dag. Sprang runt i Vällingby och letade present till Hiv. Drog till Hanz för de bästa muffinsen, dans med TovaSwagger och massa snack om livet. Har verkligen saknat mina girls!! Dagen bjöd på en massa skratt. Har till och med hunnit plugga idag. wow 
 
Bra helg! 
Snart dags att sova. puss
 
 




















Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype