winter nights

Låt som när du är ledsen sörjer till?
Oj det finns så mycket ledsna låtar men jag älskar att lyssna på That Home eller To Build A Home med The Cinematic Orchestra, så fina och man blir på sånt där humör när man bara vill ligga i sängen ihopkrupen som en stor köttbulle.

Beroende av:
Mat alla dagar i veckan, musik och min familj och mina vänner. Plus typ att shoppa ibland, när jag har paraflow.

 
Vem behöver du mest just nu:
Ingen just nu tror jag, är på ett lite ensam-humör just nu vilket jag tycker om. Hatar att känna att jag är beroende av just en eller några personer på ett sätt som gör att man mår dåligt när man inte är med den/dem.

Vad tror folk om dig?
Oj hahah ingen aning, kan inte lägga ord i mun på folk, känns fel. Alla tycker väl olika antar jag. 

 

Vad får du oftast komplimanger för?
Haha som Tanz, mitt hår. Min rumpa ibland också.

Brukar du skratta för dig själv?
Alldeles för ofta. :')

 

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?

"Hej Hanna! Vi kan säga 14.20 nästa tisdag. Funkar det?" Från skolfest haha

Nästa mål i ditt liv:
Ta studenten med bra betyg och ett hum om vad jag ska göra med dagen efter.

 
Hur svarar du i mobilen?
Hallå? Tjo! eller Heeej

Vem ringde dig senast?
Mamma haha <333

 

Antal timmar sömn inatt?
mmmmm jag kom hem vid typ halv två idag och sov lite fram och tillbaka till ett. kan inte räkna :) 

Tycker du om din pappa?
Alldeles för mycket, en av mina förebilder som jag älskar så!!

 

Brukar du komma i tid?
Ja 90%

När mår du bra?
När jag är utomlands,äter gott och är brun. Eller typ när jag fått jävligt bra betyg på något jag kämpat som en galning med.

 

Hur känner du dig nu?
Trött, stressad, men helt ok annars.

Vanligaste färg på dina kläder:
Svart haha.. Sveriges höst/vinter-mode spökar

 

Är du aktiv i skolan?
Ja och nej, beror helt på vilket ämne det är.

Favorit dryck på morgonen:
Juice, Oboy varm/kall, mjölk eller kaffe.

 

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Runt 22-23 oftast.

Är du blyg?
Som Tanz sa också så beror det helt på i vilket sällskap jag är i. Kan vara världens bekvämaste person men folk jag tycker om men folk jag varken känner eller har något gemensamt med har jag jättesvårt att få "bra" kontakt med.

 

Sysslar du med någon idrott:
Nej, spelade handboll tills åttan sen la jag av pågrund av knäskada som alla vet om vid det här laget.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej det gör jag inte, däremot som Tanz sa kan även jag få en tillfällig crush som oftast lägger av efter en vecka eller så.

 

Är du bortskämd?
Ja och nej. Skämmer bort mig själv väldigt mycket, mina föräldrar har dragit ner på att skämma bort mig eftersom att jag både har lön och studebidrag hahaha. Ja jag betalar min egna mobilräkning. 500+ och jag är rökt den månaden. Jag lär mig just nu.

(borde plugga men ville slänga in ett inlägg, hade inte roligt att skriva om så snodde tanz lista från häromdagen)












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype