Röda Maj

Hej bloggen. Behöver skriva av mig lite. Den 4 maj som skulle vara vår kväll, vår natt. Dagen vi alla ska ha som roligast är förstörd. Gamm har nämligen skiva samma kväll som jag vilket betyder att vi inte kommer gå på varandrs och att våra vänner som är ganska många och som vi har gemensamt måste välja. Det här är så jävla tråkigt att jag vill spy under någons kudde. Jag måste även sälja 12 biljetter. Hur ska detta gå. Den 4 maj ska jag vara en nykter surpuppa, och fyfan vad jag ska få alla att hata mig. Vill vara en elak bitch mot allt och alla för ingenting i denna värld är fucking rättvist!!!!











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype