Min helg

Sitter och har magknip mitt i allting.
 
I fredags drog jag till Saga och låg på mattan. Erica kom och det blev en del skratt, tårar och pastasallad innan vi bestämde oss för att gå och dricka öl. Kvällen blev ovanlig och ganska intressant trots allt. Åkte hem till Gamm runt 1, tur att hon var vaken då galningen gymmar mitt på natten. Vi satt på hennes säng och åt kex och drack te med stearinljus omkring oss. Vi satt och pratade till runt 4 och somnade till Veronica Maggio. I lördags (igår) har jag legat på Gamms soffa hela dagen och ätit hela dagen. Hanna kom förbi och efter mycket skratt, 4 filmer, 3 glas cola och fula snaps begav vi oss till Gamms rum för att dricka te och titta på gamla bilder och Coldplay videos. Vi snackade till cirkus halv 5. Idag åt vi en fet jävla frukost vilket förklarar varför jag har magont nu. :(
 
Det var min helg!


hivvenation    •     •  

Trodde att d hette magknop xD #pin










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype