Helgen haaddeeee

Kära vänner, det är måndag!!! Och som vanligt så lyckas jag försova mig. Som alla andra måndagar. I don't know how. Eller jo, inte konstigt att jag inte kommer upp på morgonen när jag går och lägger mig klockan tre. Hehe aja my bad. Min lärare än säkert van med att jag är lite sen på måndagsmorgnarna. Så det är chill. 

Helgen har varit najs. Inte så mycket festande och drickande. Eller jo, fast bara lite. Men annars har jag bara legat i soffan med Neui och Gus och spelat massa mobilspel, kollat fotboll, ätit chips och choklad och skrattat åt Gus när han snarkar och pratar i sömnen. Hahahaha!! Mycket vila och alldeles för lite plugg. Eller lättare sagt inget plugg alls. Haha standard. 

Hoppas något kul händer den här veckan! 
Haaadddeeee 












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype