hej kompisar

Tycker inte om att blogga längre, har inget roligt att prata om, har inge skrivlust. Jag tänker inte sluta blogga men vill bara meddela hur jag känner. Det händer verkligen inget intressant just nu som kryper i huvudet på mig som jag verkligen måste skriva ner.
 
Jag har haft höstlov, varit sjuk som in i bombem och varit i Falun. Jag gick alltså inte ut på de fyra sista dagarna av lovet utan struntade i allt plugg jag hade och hade mitt traditionella Harry Potter-maraton. Älskareh.
 
Denna skolvecka är äntligen avklarad och jag är nöjd med mitt arbte haha. Har haft ett intressant seminarium om kultur och identitet samt en religionsinlämning som jag typish skickade in i sista sekund. Var glad att mamma läste igenom den och hjälpt mig lite innan annars hade den inte blivit lika bra!
 
Är hungrig,min fina vän Becca tog körkort idag och ska därför hämta upp mig om tre kvart för att sedan åka till Vällingby och käka. Sedan ska vi på ferre med Alva och Jass vilket ska bli mys. Längesen jag drog på fest haha, det är utelivet som gäller för mig egentligen. Där slipper man typ springa på folk som man känner.
 
I hegen ser det ut som att jag är ledig från jobb, det blir plugg och vila. Behöver det verkligen.
Kanske Olof styr upp något imorgon så kanske hänger med kompisarna imorgon kväll också.
 
puuss
 
 
 
 
 
 


hivvenation    •     •  

Men jooo blogga nu.










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype