Fuck fucking fuck

Vet inte var jag ska ta mig till. 
 
Igår skapade vår klass ett evenemang på facebook till vår studentskiva som äger rum den 4 maj. och åh vad jag blev taggad! Det ska bli så kul att ha alla vänner samlade på en plats och dansa och ha kul. I can't wait!!
 
För typ en kvart sen blev jag på facebook bjuden till ett evenemang av Tanzila Mir. Min bästa vän. Hennes student skiva. Men gud så kul, äntligen ska jag få träffa hennes andra kompisar och bara dansa och ha kul. Dress to impress fan va najs tema. Hmmm undrar när det är... 4 maj. Såklart. Fjärde fucking maj.
 
Just nu hatar jag mitt liv.
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype