Bekännelser

• "Vem vet mest?" är ett av mina absoluta favorit tv-program.
 
• Jag shoppar hellre själv än med sällskap. 
 
• Jag gråter när jag blir riktigt riktigt förbannad.
 
• Får så mycket ångest när jag tänker på hur mycket pengar jag har spenderat det senaste året. Ni skulle nog också få ångest för mig om ni får veta
 
• Jag är verkligen en nattmänniska och jag har ett litet sömnbehov.
 
• Älskar att åka bil, buss, tunnelbana, tåg whatever när det regnar. Titta ut genom rutan och tänka att jag är med i en sorglig musikvideo. gaaay
 
• Har svårt att säga nej
 
• Jag kissar sällan. 
 
• Äter helst mat till frukost. Alltså hellre kyckling med ris än yoghurt och toast.
 
• Jag är konflikträdd.
 
• Älskar när någon leker med mitt hår. 
 
• Jag är ond.



 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype