asifjdskgs

Denna helgen var bra för mig. Väldigt bra.
Har fått tagit det lugnt, ätit en massa och snackat av mig. 
Vi hade alltså filmkväll/sleepover hemma hos Gamm och det var så najs. Vi saknade dock Hivron som inte kunde komma i sista minuten, därav ingen skräckfilm hahaha vi vågade inte utan vår skräckfilmsfantast. Det var skönt ändå, vi tittade på grymt bra filmer och åt som galningar. Sushi och pizza, chips och läsk och sedan cheesecake med hallon nomnom vad gott det var. Så värt!
 
En massa nostalgi när vi tittade på gamla bilder och coldplayvideosar åååh fick rysningar. Vill tillbaka.
 
Idag hade jag två lektioner men gick bara på en. Min gamla lärare var där och var stel som vanligt och berättade en massa strunt som vi egentligen hade något intresse av. Hmmhmm, jag undrar verkligen vad det kommer bli av den mannen haha..
 
Ska plugga en satans massa denna vecka så det blir nog inte mycket till bloggande. Men ni får lite bilder från de senaste dagarna!
 
puuss
 
 
'
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype