I call it magic. When I'm with you

aa tjaaaa
 
Återigen en dålig uppdatering! Den här gången skyller på plugg.. hade ganska mycket den här veckan.. eller nej jag har alltid mycket plugg. döda mig istället
 
Imorn har jag biologiprov och just nu (som vanligt sista sekunden) sitter jag och köttar. Känns som att jag kan allt men ändå inget :/ känns inte så bra alltså
 
Den här helgen har i alla fall vara supermysigt! I fredags var kompizarna hemma hos mig och vi bara chillade galet. Jag bakade cheesecake som skulle stå i frysen till kl 1 och de väntade tills den var klar och så stod vi i köket och åt på min goda cheesecake. klockan halv två på natten. kalla oss tjockisar aa vad. Sen blev det lite deeptalk med lilsis
 
Lördag var ännu mysigare! Började dagen med att baka en till cheesecake hahaha tjockis igen aa vad. Senare kvällen åkte jag och Hiv till Hanz. woho Vi köpte vår middag, sushidushi och kebab, och gick hem till Hanz och några minuter efter så kom Tanz seeeegis. Vi åt den goda middagen och snackade sönder. sååå cooozyyyyy! Jag har saknat tjejerna så otroligt mycket
 
När jag kom hem så plingade Max, Joel och Kareem på. Vi åt cheesecake.. aa vad.. och spelade och åt ännu mer. En bätte kväll helt enkelt! supermyyys
 
Plugg nu
Godnatt
Puss
Hanz leker med Love

Snor Tanzs fula bild för tog inga egna 







 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype