Det här med matematiken,

Sätter mig ner,bekvämt och öppnar boken redo att börja. Den dagen har kommit,dagen jag fruktat.slår upp rätt sida och klarar med förvåning de två första övningarna. Känner mig stolt och glad,och tänker,Jag kanske ändå inte är så dålig på matte trots allt?! Så tänker jag tills jag kommer till uppgift tre och återigen blir påmind om hur dum och osmart jag är. Skickar iväg tvåhundra frågor om en uppgift till min stackars pojke.
 
Detta slutar med tårar hat och sönderrivna häften. Miniräknaren ligger på andra sidan rummet nu.
Jag förbannar matemtiken förfan!!!!!!! Dra åt helvete! 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype