död blogg pga sommar och plugg.. or naah

Nu är det äntligen dags för lite update mina kära!
Gud vad jag är trött just nu. Hade en mysig/tråkig skolavslutning som vanligt! Jag och mina gärisar plus Kentaro drog till Vapiano i Gamla Stan och åt hur gott som helst, var proppmätt när vi gick därifrån.
Senare på dagen kom Tanz, Gamm och Hivron hem till mig och vi åt glass med jordgubbar och solade in oss sommarlovet. De slutar idag och Hivron slutade förra veckan så ah, det passade braa!
 
Så idag är alltså min första dag som leeeedig och det känns underbart. Jag trodde nänligen att jag skulle jobba idag och jag inte skulle kunna fira mitt älskade sommarlov igår på ja, det sättet vi brukar göra nu för tiden :))
Men så hörde min chef av sig och sa att jag inte behövde komma så jaa! :DD
Detta inlägg känns så himla off alltså hahahaha jag kommer inte på vad jag ska skriva om. Jag har en massa bilder som måste komma in på denna härliga blogg men måste först överföra satungarna på datorn först.
 
Men jag är glad/ledsen för jag fick se min BrommaG-crush en sista gång för denna termin. Hade varit lite sorgligt om jag inte fick det även om man ändå ser alla överallt hahaha!
Oh well, är bakis och stel i hela min kropp som jag alltid är efter en hård natt. Var tvungen att ta taxi hem och hade ångest hela åkturen för vill verkligen inte lägga ner pengar på taxi när jag vill lägga ner mina pengar på annan skit haha! Jag hatar mina bussar, de går så satans sällan.
 
Får se vad jag ska göra resten av dagen.Måste hur som helst ladda över alla bilder så att ni få se vad jag på riktigt har gjort!
 
Puuuss
 Till min älskade Alva, jag hoppas att allt går så sjukt bra idag på teoriprovet!! DU KLARAR DEEEEET!!!!!!


Alva    •     •  

Hahahahahaha!!! Tack (iefterskott) älskade hanns <333










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype