Jag är redo att dö för att känna att jag lever

 
Är inte helt säker på vad jag försöker åstakomma just nu, klockan två minuter över tre, men jag sitter med ett svenskatal som inte vill bli klart och ett personligt brev som inte har någon aning om hur det ska skrivas och vad det ska innehålla. 
Mor är borta för tillfället och kan därför inte bidra med någon hjälp. Känner mig lite hopplös just nu.
Svenskatalet ska jag hålla på måndag, är inte särskilt pepp på det. 
 
Idag ska vi fira Tanz och äta fett på Kinamuren med massa andra budz, är taggaad!!
Får inte äta något nu för måste vara hungrig när jag kommer dit, hehe.
 
 
(fint foto becca tog på mig under vår fotolektion)
 


hivvenation    •     •  

Omg fett snygg modell!! (Ekorren)

becc    •     •  

åhh ekorris










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype