Vinterland.

 
 
 
 
Jag går den 10 minuters långa vägen hem. Knarr under skorna och frusna fingrar. Luften känns helt plötslig tunn och det blir lättare att andas. Grenar blir tunga av snö och snöflingor landar lätt på mitt hår. Vinterland. 
 
Allting var verklingen fridfullt påvägen hem idag. Snön är här för att stanna iallafall till Jul (hoppas jag). Imorgon ska vi se film och sedan blir det laserdoom med klassen, ska bli superfun! Efter tror jag att vi ska till Erica och typ dricka te och göra sånt vi brukar göra. På fredag är det avslutning. Jag har faktiskt inga planer alls för jullovet och det känns ändå skönt på något sätt! Har dock lite funderingar över nyår redan. Vill dansa på bord.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype