Update update

 
Jag har börjat skriva upp lite ideer om boken jag ska skriva, kommer lägga upp några snuttar ur den när jag kommit igång med skrivandet så ni får en liten sneak peak! Det kan dock gå ganska segt då jag knappt har tid med skolarbeten.
 
Idag är det fredag men jag ska inte göra mer än att plugga och tjocka mig hemma. Samma sak imorgon och på söndag ska jag på julmarknad. Vilmer har fått körkort så när hela gänget kan ska vi åka till Ikea för att käka julbord! Det blir en ganska tråkig men lugn helg. 
 
Har tappat min plånbok för tredje gången.
 
Lite tråkig update, bloggar senare om jag har lust! Ciao.
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype