Julovs celebration

 
Igår drack jag en öl och en liters ölglas efter avslutningen, blev stupfull runt klockan 4 och var tvungen att vila upp mig lite genom att dricka fler glas vatten. Vandrade stan med Tage och Martin och pratade om allt och inget! Sedan när fyllan lugnat ner sig skriver Vilmer att gänget ska dricka öl på retro. Där befann sig även Emma!! Drack ca två öl där. 
 
Det går inte beskriva hur trött jag var igår. Ska aldrig dricka så mycket på dagen samma dag som jag ska dricka på kvällen! (Förutom stundenten och typ på kryssning.)
 
Idag är jag barnvakt, kul lördag. Ska glo serier. Spyr av mitt tråkiga blogginlägg.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype