hej fredag

Jag dör vad skönt att det är fredag, äntligen. Shit, är helt slut. Måste äta något, har inte ätit bra idag. 
Försökte trycka ner en dubbel-ost-macka imorse när jag fick skjuts av pappa till Brommaplan men det var inte tillräckligt. Risgrynsgröten till lunch var inte god och jag orkade inte äta.
Jag har inte vågat öppna kylskåpet än men jag hoppas att mi madre har handlat massa gott, hon brukar alltid vara förberedd tills de fredagar som jag och Sofia kommer. Vi äter upp hela huset tyvärr.
 
Tanz om du ska kolla på en serie måste du prova The 100, så satans bra!! TITTA TITTA. Ni andra också om ni inte har något bättre för er. :D
 
Denna vecka har rusat fram och jag har stressat med plugg men ändå tagit det ganska lugnt. Hade bara ett prov vilket var idag och det fanns inte så mycket att plugga till eftersom att vi redan läst om det förut.
Nästa vecka kommer det sista kaoset och sedan drar jag äntligen iväg till värmen! Är otroligt lättad över att det bara är fyra dagar och sedan får jag pusta ut. 
 
Imorgon ska jag förhoppningsvis köpa julklappar med Sofia och sedan titta på The Hobbit med henne och pappa, är så himla taggad på denna film för många har sagt att den var bra. Är ett äckligt stort fan av Sagan om Ringen-trilogin så har verkligen tyckt om The Hobbit också, älskar miljöerna i alla filmerna.
 
Nu ska jag käka lite och försöka plugga lite så att jag slipper göra det i helgen. 
 
puuuss
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype