Försvinn

Hej kompisar!
 
Jag har sovit så otroligt mycket de senaste två dagarna. Inte för att jag var trött men för att jag har haft så sjukt tråkigt och jag visste inte vad jag skulle göra förutom att äta och sova. Okej, jag skulle kunna plugga men ni vet hur jag är.
 
Jag stannade hemma från skolan i fredags och från jobbet idag. Varför?
Jo, när jag vaknade i fredags såg jag att utslag/sår på ansiktet som jag hade fått tidigare i veckan såg mycket värre ut. Asså de är läskiga :( och det svider när jag tvättar ansikte hahahaha too much information där. Men så bestämde jag mig för att gå till läkaren och de sa att det kallas för svinkoppor. Det värsta är ju att jag fick just på ansiktet. Jag pallar inte!!!!!! Så ja, nu tänker jag stanna inne till de här fula såren försvinner. Mitt liv suger balle
 
Saknar mina vänner :( vill supa och dansa buuhuuu
Saknar mor :( är trött på att äta snabbnudlar buuhuuu
 
Haaadddeeee
 
 
Så här har jag sett ut hela veckan fast med äckliga sår på ansiktet











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype