Första/Senaste

Min första kärlek: Det är liksom svårt att svara på en fråga när man är osäker på vad kärlek är och om den finns, men min första riktiga förälskelse var nog i Vilmer när jag var 13 eller 14 år!

Min första gång då jag hade sex: Första gången jag hade sex var jag 13 år. Låter så sjukt nu när min lillasyster är 14 nu. Jag trodde ju att det skulle vara med någon speciell med rosenblad överallt, klyschigt osv, men det var med en kille som jag kände halvt. Det liksom bara hände så snabbt och då var allt över. Haha det roliga var att han inte trodde på att jag var oskuld när jag berättade det efter.

Min första telefon: Förutom alla nokia-telefoner man fick ärva av mamma så fick jag min alldeles egna rosa flipp telefon när jag gick i typ...femman? Jag var så ball. Och när man var arg på någon så var det bara att FLIPPA ner telefonen istället för att  sitta och trycka på touch-knappen som man gör nuförtiden.

Mitt första brott: Brott och brott, räknas det att gå över gatan när gubben är röd?xD Nej men mitt första brott var väl när jag var en liten flicka och klottrade på skolväggar typ?

Mitt första krossade hjärta: Det var i 7:an tror jag,jag trodde att jag var så kär i en kille (trodde). Iallafall så behandlade han mig väldigt illa och trots att jag egentligen inte tyckte om honom särskilt mycket fick han mig att gråta ett flertal gånger (kanske var hormonerna och puberteten?xD

Min första olycka: Åh detta är så roligt. Det var jag, Hivron och en kille som gick i samma skola som oss. Vi var på Kanaan-badet och jag satt på en klippa, rätt vad det är så rullar jag ned som en korv från klippan och på marken låg det glas skärvor. Jag började blöda på mitt vänstra knä. Trodde inte det var så allvarligt men man såg skelettet och fick sy det. Det roliga var att Hivron ringde sin bror (som jag tyckte va snygg) och han fick halvbära hem mig heheh.

 

Min senaste kärlek: Min senaste kärlek var min första! Vilmer.

Min senaste gång jag hade sex: I Lördags woho.

Min senaste telefon: Iphone 4s som suger.

Mitt senaste brott: Vad kan det vara? Smugglat in sprit på klubbar eller rökt vid rökfria zooner kanske?xD Kriminell.

Mitt senaste krossade hjärta: Om man säger så här, det är nog jag som kroossat flest hjärtan. Har inte fått mitt hjärta krossat vad jag minns på väldigt länge. Har haft hjärtesorg väldigt ofta av olika anldeningar men ingen som har breakat my heart!

Min senaste olycka: Men åh har ju inte råkat ut för något. Jag trillar hela tiden överallt men det är inga större olyckor. Gud vakar över mig.












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype