Best friends tag

Jag orkar verkligen inte skriva på mitt gymnasiearbete just nu så jag kör på ett Best Friends tag-inlägg då jag svarar på lite frågor om tjejerna istället. Enjoy!

Tanzila

1. Hur och när träffades ni?

Vi gick paralllellklass i sexan och hamnade i samma klass i sjuan men blev nog riktigt bra vänner i åttan tror jag :)

 

2. Vilket är ditt favorit minne med henne?

Åh den här människan har jag så många fina minnen med!! Ett riktigt roligt minne måste vara när vi skrattade åt Joels fylleljud. Tror jag aldrig gråit så mycket i hela mitt liv!

 

3. Beskriv henne med tre ord.

Galen, Charmig och dum ;)

 

4. Vad är hennes drömjobb?

Gifta sig rik och vara hemmafru! Nejmen jag vill läsa en bok av Tanzila Mir!


5. Vad är hennes favorit makeup märke?

Maybeline New York vad vet jag?!

 

6. Vad retar dig du dig på henne?

När hon försöker winga mig med nån kille på fester och klubbar och gör gör det så jävla odiskret hahahaha!

 

7. Om ni kunde gå någonstans i världen tillsammans, var skulle det vara och varför?

Jag tror att en resa till Japan med Tanzila skulle vara jävligt kul! Då vi kan låtsas att vi heter Yuna och Ayu.

 

8. Favorit inre skämt?

 Åh vi har nog alldeles för många! Joels fylleljud är ett av dem!

 

9. Vem tar längre tid att göra sig redo på morgonen?

Jag tror faktiskt på Tanzila då hon behöver knappt sminka sig, din jävel

 

10. Favorit årstid?

 Sommar sommar sommar

 

11. Favoritlåt?

Svårt men Håkan är hennes gud! 

 

12. Hur gammlar är hon?

Tanz är 18 och fyller snart 19

 

13. Klackar eller låga?

Klackar! Då blir hon någorlunda längre i alla fall ;) 

 

14. Byxor eller klänningar?

Kjol och klänningar är hennes grej!

 

15. Favorit djur?

Fiskar hahahahha


16. Beskriv hennes drömkille.

 En kille med markerade käkben, stora händer och fötter. Och massa tatueringar

 

'17. Komedi, skräck, eller chick-flick?

 Skräckisar hahahhaa

 

18. Har hon något smeknamn?

Ja, kallar henne ofta för Tanz!

 

19. Favoritfilm/serie?

Film: Lejon Kungen hahaha kommer inte på något bra!

Serie: American Horror Story typ och Jul/Sommar med Ernst<3

 

20. Vad är hon riktigt dåligt på?

 Att bestämma sig.

 

21. Har ni något att matcha? 

 Ja det har vi säkert! En gång hade jag på mig en vinröd tröja och svart kjol och hon hade vinröd kjol med svart tröja!

 

22. Vad är hennes favorit mat?

 Spagetti med köttfärssås!

 

Hanna

1. Hur och när träffades ni?

Vi gick paralllellklass i högstadiet och lärde känna varandra genom Tanz!

 

2. Vilket är ditt favorit minne med henne?

Jag träffar Hanz väldigt sällan ensam men alla våra mysiga filmkvällar och sleepover har varit underbara!

 

3. Beskriv henne med tre ord.

Tillitsfull, Lugn, Glad!

 

4. Vad är hennes drömjobb?

Barnpsykolog och jag tycker verkligen att hon skulle passa så bra som det!


5. Vad är hennes favorit makeup märke?

Maybeline New York vad vet jag?!

 

6. Vad retar dig du dig på henne?

 Jag kan ibland störa mig på när Hanna blir högljudd på fyllan hahahaha!

 

7. Om ni kunde gå någonstans i världen tillsammans, var skulle det vara och varför?

Jag vill åka till Australien med Hanna! Där vi ligger hela dagarna på stranden och spanar in snygga australienska surfkillar och kanske tar med en eller två hem till Sverige ;)

 

8. Favorit inre skämt?

jag kommer inte på något bra men det känns som att vi skrattar åt allt vi säger hahahaha

 

9. Vem tar längre tid att göra sig redo på morgonen?

Jag tror att det är ganska lika mellan oss.

 

10. Favorit årstid?

 Hon gillar nog lite av varje årstid! Kanske våren mest då vi båda fyller år! :)

 

11. Favoritlåt?

The hanging tree - James Newton Howard har hon pratat om sen vi såg The mockingjay hahaha!

 

12. Hur gammlar är hon?

Hanz är 18 barreeee

 

13. Klackar eller låga?

Låga skor! Tror inte jag har sett henne i klackar, jo kanske på balen ;) 

 

14. Byxor eller klänningar?

 Hanz är nog en byxmänniska!

 

15. Favorit djur?

Hundar och katter!!


16. Beskriv hennes drömkille.

 Åhh Hanna har typ samma smak som mig (bra smak!) Lång, fint hår, fina ögon, gärna blond eller brunhårig,  snyyyygggggg och Hanna gillar fina rumpor

 

'17. Komedi, skräck, eller chick-flick?

 Komedi eller chick-flick

 

18. Har hon något smeknamn?

Hannapanna och Hanz blir hon kallad av mig ibland.

 

19. Favoritfilm/serie?

Film: Harry Potter-filmerna<333

Serie: American Horror Story som hon vågar kolla på själv :O

 

20. Vad är hon riktigt dåligt på?

 Att hålla sina prutt.

 

21. Har ni något att matcha? 

Jaaa, en exakt likadan rugbytröja! hehehehe my bad

 

22. Vad är hennes favorit mat?

Hon har lärt sig att gilla sushi och det är superkul!!

 

 



Anonym    •     •  

Hahahahhahaha hålla min prutt!!!

Tanzi    •     •  

Åh skrattar för mig själv!xD<33










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype