Dag 4- Hur ditt rum ser ut

Har två rum: Ett hos pappa och ett hos mamma
 
I rummet hos pappa har jag typ ingeting... en säng och en stor fet garderob som inte ens är min. Detta ska dock förändras men vi har inte riktigt orkat ta tag i det eftersom det var ett större prio att fixa allt annat i huset innan. MEN, jag tycker i alla fall om rummet, det grymt stort och kallt både på vintern och sommaren. Så det är skönt på sommaren, inte på vintern alltså just nu.
 
Rummet hemma hos mamma är något mindre och jag delar det med min syster vilket var något jag inte var särskilt glad över i början, dock är det mysigt nu eftersom vi har kommit varandra mycket närmre och har roligare. Det består alltså av två likadana sängar, en jättestor garderob som också fanns där när vi flyttade in. Tror inte man kan flytta på den. Stora skåp från golv till tak, jaaaa. Matta, bokhylla, något gammalt skrivbord som ingen sitter vid och sedan har vi balkong så det är mys.
 
Har inga bilder på datorn, så ni får skapa någon bra bild av båda rummen. Vissa av chompisarna vet hur det ser ut så ah.
 
btw på tal om inget blev jag jagad av jesustanten på drottninggatan idag. har inte varit så rädd som jag var då på lääääänge. kunde inte sluta skratta heller, hon skrek en massa och gick jättesnabbt efter mig och becca ahahaha. ska be pappa att schasa bort henne.











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype