Jag hoppas dina barn blir fula.

OBS!:GROVT INLÄGG
 
Måste skriva av mig.Jag vill svära,skrika och spotta.Och svära och skrika någon i ansiktet,Skrika hora fitta kuk knull cpfitta kukhorjävel bajsrumpa osvosv.VILL SLÅ NÅGON HÅRT I ANSIKTET!.jAG VILL SE NÅGON GRÅTA OCH SE NÅGON SÅRAD.Jag vill sparkas och se någon blöda och lida.Vad har hänt?Inte ett jävla piss!!!!Jag har varit glad hela dagen i skolan,kom hem och blev skitsur/Ledsen förbannad arg på ingenting och jag kan inte förklara hur det känns men minsta lilla sak får mig att börja grina eller bli riktigt pissed offfffff!!!!ALLA KAN BARA SLUTA VARA SÅ FUCKING DUMMA I HUVUDET OK?JAG KAN FAN INTE ENS SLUTA VARA DUM I HELA JÄVLA KUKHUVUDET!?!?
 
Behöver hjälp.Seriöst har redan haft mens vadfan är problemet????Just nu hatar jag alla.Ta inte åt er om jag skickar iväg något sms där det står hora,stick eller något liknande för jag menar det inte.
Måste lugna ner mig det här funkar inte.
 
-Måste spara varenda krona till cpkuk Håkan-resan så att jag inte får några pengar över.Det är fitt 8 pers som fyller år innan cphora.
 
-Hatar att ha långa naglar,vår nagel grej har gått sönder så måste fucking köp en ny imorgon och jag vet fan inte vad en sån heter.
 
-Nös på skärmen nyss och det ser inte så jävla fräscht ut nu.
 
-Önska jag hade nyst på någons ansikte.
 
-Vill dö av fetma men min mor fittkuk tillåter mig inte.
 
-Jag är inte kär.
 
+Det är vår.
 
//TANZILA
 
 
 


Emma    •     •   http://livetgenommig.blogg.se/

Slå på mig, har ändå inga känslor kvar.. Bitterfittor är vi allihopa!










Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype