Dom säger att våra drömmar är för stora men vi kommer aldrig, aldrig att förlora

Tju, det är skola imorgon. Näst sista veckan och sedan är det lov igen. taggataggatagga!!
Under påskdagarna åker jag, mamma och Sofia upp till Falun och är hos mormor. Ska bli jättemys, få komma bort från Stockholm och skolan. Sedan är jag hemma hela lovet, fest, kompishäng/mys, äta, läsa, sova, sova och sova.
 
Sofia fyller år också så vi firar henne typ... tre gånger kanske? En gång hos mormor, en gång hos mamma (om vi inte firar henne helt och hållet hos momo) och hos pappa. Hon ska fan vara glad haha!
 
På tal om födelsedagar så fyller ju Gamm och jag snart men om vi bortser från mig så fyller ju GAMM-JÄVELN 18 ÅR!!! Vad hände  liksom, hon är fortfarande en liten thaiunge i mina ögon!? Baby, lämna mig inte i tonårsvärlden hahaha!
 
Ah men äääh, ska fixa lite té och sen ska jag lägga mig i sängen och plugga lite och sedan kolla på någon bra film! Orkar inte bry mig om tider nu, är fan trött i skolan ändå. Fast en skön sovmorgon till skulle ju sitta fint ändå. yadayada, life goes on.
 
mm juste har godis. so long suckers.
 
Puss!
Hanna
 
 
tumblr♥ ingenbryrsigomdig.tumblr.com











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype