Nu börjar vi allt på nytt, januari

Kvällen blev inte som jag hade tänkt mig men det är ok. har bara chillat för det mesta. Kul att träffa vänner igen. alltid kul. Jag har inte skrivit på väldigt länge komm jag på men tur för er så har vi några andra här som är mycket diktigare än vad jag är, haha. Ska snart gå lägga mig, de här senaste dagarna somnade jag typ fyra fem på morgonen men nu känner jag att jag måste vända tillbaks dygnet. skolan börjar ju snart men det behöver vi inte prata om.. och imorn är det hockey-final. guld får det gärna bli i år också. snacka om två år i rad, go sweden! 
 
orkar inte skriva mer, bjuder på bilder från i somras, pepparkaksbrun hy som jag saknar
godnatt babes
Gamm
 

 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype