fett qatt

Kell meh ples. Jag orkar inte med slaskskiten och snöhelvetet längre. Vill ha vår och sommar. Vill fylla år och kunna gå ut på kvällarna utan att oroa mig för mörket och frysa så himla mycket. Faaaaaaan!!
Saknar mina sommakläder, är trött på att bära runt mitt tjocka arsle och ett fett lager med tjocka tröjor och långkallingar. Långkallingar är dock mysigt när det verkligen behövs för då kan man inte sluta uppskatta hela grejen. Plus att man kan skratta åt sina kompisar som var dumma nog att INTE ta på sig dem. Hahahah!
 
Denna dagen börja alltså utan en skön sovmorgon, är tvungen att gå upp kvart i sju och sova i duschen istället. Sedan kuta runt i lägenheten och fixa till mig inför skolan. Shitshitshit, jo jag hann. 
Pratade med pappa på vägen till t-banan om mitt idrottsbetyg jag fick igå. Jag fick F?! SERIÖST, F?! Ska kasta lijanerna på min lärare imorgon och strypa honom tills jag får ett E åtminstone. Vafan? 
Och jag som trodde att han kunde ta hänsyn till personer som har allvarliga skador. Ja, jag är invalid, sorry liksom.
Har ju förklarat min situation så varför ska han då bara utgå från min närvaro som va 67% pga mitt knä. Adsjhgoslghjnsdl.
 
Ska sova och tänka på andra bra saker som har hänt i helgen och idag. Ser det seriöst ut som att jag pallar med min vardag annars eller. röv. är så sjukt grov i munnen nu för tiden. i'm sorry i'm a lady. here we go again.
 
tjarå.
 
Puss!
Hanna
 
 
(p.s sitter helt ensam i köket klockan är snart halv elva och alla "sover" men iaf så släppte jag av världens fjärt kan inte sluta skratta det ekade i hela lägenheten hoppas att grannana under blev skrämda. d.s")
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype