till min än tanzila yuna mir

Eyyy brorsan!
Bra att du vet att du har oss!

Nästa gång du är:
hungrig.. kom till mig, jag ska laga dig thaimat
ledsen.. kom till mig, jag ska göra dig skratta
sur.. kom till mig, jag ska ta slut på den personen som är orsaken till det
glad.. kom till mig, och bli gladare tillsammans med mig
trött.. kom till mig och sov i min sköna säng
kall.. kom till mig, och vi värmer oss på min spis
varm.. kom till mig, vi badar i plastpoolen på min balkong
blöder näsblod.. kom till mig, jag ska lägga dig i isbad så du sluta blöda

vänta..låt mig tänka....

nästa gång du känner att du inte vill leva... TÄNK PÅ MIG och vi andra.. vi behöver en sån som du i vårt liv. dvs en BENG BENGALI hahahahahahahahahahahahahahah och ps. gråt aldrig igen! Män gråter inte! FATTA?!

ps. ursäkta min svenska.. höhöhö
~Gamm.. du vet var jag finns om du behöver mig!












Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype