hej

Ja jo hejsan sitter här och fnissar lite lätt till Hivs komiska blogginlägg. Va kul att bli inlåst i en restaurang! HAHAH
Och by the way, jag fixade din kategori så det är bara att du lägger in dina inlägg där osv :D
 
Öh ah osv, jag är inte lika sur för jag fixade en fin bakgrund till bloggen i alla fall... Headern funkar fortfarande inte att lägga in. Men bloggen är inte svartvit i alla fall vilket är en liten lättnad för mig och kanske för de andra bloggarna på denna blogg, hehe.
 
Som ni kanske inte har sett så har jag fixat våra kategorier i menyn så om ni vill stalka bara en person kan ni göra det genom att klicka på ett av våra namn och sitta ensam och läsa personens inlägg och bli kär i den osv. Ni fattar va?
Jag har aldrig gjort så...
Inte på någons blogg i alla fall.. HEHAHHERHRHEAEHHEAEAHeHAeHAhEA
 
Nä men jag hoppas att jag hittar en lösning här någonstans så att vi får ha en någorlunda snygg header iaf!
 
Puss
Hanna
 
 
 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype