The Kooks i en timme :D

Yooo! Andra dagen i skolan var bättre än igår... Inga klumpiga misstag har gjorts än haha ,men jag är nog helt säker på att klumpigheten snart kommer ifatt mig :( . 
Iallafall så hittade jag några att gå till skolan med och sånt så nu behöver jag inte gå förbi någon läskig källarmassage ställe med sliskiga gubbar utanför ensam hahahah.
Fick reda på vilken klass jag var i och fick mitt schema. Och jag slutar 17.30 på måndag! Är i chock just nu haha xD. Men den smällen får man nog ta om man läser 3 språk på naturlinjen...
 
Efter skool så åkte jag till någon importbutik i vinsta ...om ni undrade hahahah. Känner mig tvungen att rapportera allt jag har gjort nu när jag inte träffar mina homies!? 
 
Igår så letade jag efter musika till min skit mobil och hittadeeeeee... The Kooks i en timme!? omege 
 
 
 
/bibon











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype