G.G

Tumblr_m6vmnmmrye1qbsnqxo1_500_large
Hela kvällen har gått åt Gossip Girl,sjukt bra serie och just nu är jag på sista sässongen(andra gången jag kollar på GG)Kommer nog fortsätta streckse den så långt in i natten jag orkar!
 
Sedan har jag ju varit lat och inte skrivit.Jag har helt ärligt inga bra ursäkter men har bara slappat med mina bröder.Jag skiter fullstänndigt i att vända på dygnet!!Bara några dagar kvar tänker inte sova bort lovet även fast sova är det  bästa jag vet efter typ sex och mat?
 
Hoppas också på att far köper en mobil till mig på söndag innan skolstarten,annars får jag bära på Vilmers gammla!-.-
 
Iallafall så önskar jag er en god natt!:)
 
//YUNA♥











Kom ihåg mig?
Här skriver du lite information om dig kanske, vad din blogg handlar om och något om dig? Skriv vad du vill eller skriv ingenting alls. Kram HannaVic.se


HannaVic logotype